❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

بازی شاهین نجفی با دل برخی جوانان!!

«به نام قادرمطلق»


بنده طی چند روز گذشته که تحقیق کردم دیدم که در میان آدمام هایی که آهنگ های شاهین نجفی مرتد رو گوش میدن نظراتی هست مثلا:هرکی نظر خودشو داره و این آهنگ سیاسی هست نه مذهبی و از این قبیل پاسخ ها!!

اما برای پاسخ اونا رفتم ببینم که واقعا چه اتفاقی افتاده که با این شدت ازش طرفداری میکنن و چرا فکر میکنن اصلا امکان نداره که این آدم بی دین یه همچین آهنگی رو خونده باشه!!

بعد از اون شروع کردم به پیدا کردن آهنگ های این ملعون که رسیدم به آهنگی با اسم «مهدی» که مدتی قبل خونده بود ودر اون با کلماتی آروم و اشعاری زیرکانه شروع میشه و شروع به گفتن موضوعی عجیب میکنه که:«من منتظر ظهورم» و با این شروع به دل خیلی از جوانانی که این آهنگ رو گوش دادن نفوذ میکنه و در ادامه به صورت با اعتراض شروع به پرسش از چرایی غیبت میکنه و با احساسات جوانی که این آهنگ رو گوش میده بازی میکنه؛

با این آهنگ طرفداران بسیاری  جذب کرد که معتقد بودن که این فرد ملعون قائل به ظهور مولا امام زمان (عج) است و این باعث شد که ادامه آهنگ های اون رو طرفدار هاش پی بگیرن که این موضوع باعث القای تفکرات این ملعون شد در ذهن جوان ها و تا این حد که باورشون نمیشه این آقا این کار رو کرده باشه!!


تذکر:البته این تحقیقی که انجام شد همونطور که گفتم در میان کسایی که از این قبیل آهنگ ها رو گوش میکردن و اعتقاد راسخی نداشته اند.


به امید ظهور امام مهدی (عج)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد