❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

تا کنکور نیستم!!

«به نام حق»

من بدلیل کنکورم که در 3 شهریور هستش نمیتونم تا اون موقع وبلاگ رو آپ کنم، امیدوارم معذرت خواهی من رو پذیرا باشین!!

ان شاء الله بعد کنکور بادست پر، در خدمتتون حاضر میشم!!

در ضمن برا قبول شدنم اگه دوس داشید دعا کنید!!

دعا کنیدا( یادتون نره )!!

پروردگارا!!

خدایا!!

از تو میخواهم طبع ما را آن قدر بلند کنی که در برابر هیچ چیز جز تو تسلیم نشویم،دنیا مارا نفریبد و خودخواهی مارا کور نکند...

خداوندا!!

به من آن قدر توان بده که کوچکیه

خویش را فراموش نکنم و در برابر

عظمت تو خود را نبینم...

پروردگارا
!!

زندگانی مرادردنیا با بهترین نعمتهایت

آراسته کن و در آخرت دربهترین

غرفه های بهشت مسکنم ده...

پروردگارا!!

مرادر دنیا با بهترین بندگانت همراه

و همنشین ساز و در آخرت از یاران 

برگزیده ترین بندگانت قرار ده...

مهربانا!!

ازتو نیرو خواستم،تو مشکلات را جلوی پایم گذاشتی تا قویتر شوم!!

ازتو حکمت خواستم،تو مسائل بسیاری به من دادی تا حل کنم!!

ازتو شهامت خواستم،تو خطر را در مقابلم قرار دادی تا از آن بجهم!!

ازتوعشق خواستم وتو انسانهای دردمند را سر راهم قرار دادی تا به آنها کمک کنم!!

و امروز عاشق تر از هرروز دیگر،با تمام قلب پاک و جوانم فریاد میزنم!!


.:پروردگار مهربانم،دوستت دارم:.


متعه حلال است یا حرام!! +سند تصویری

متعه(ازدواج موقت):

عقد و ازدواجی است که تفاوت آن با عقد دایم در چند چیز است:

الف): وقت معینی دارد و با رسیدن آن وقت این عقد تمام می شود.
ب) مهریه حتما باید معین شود.
ج): زن باید بعد از این عقد (اگر یائسه نباشد و دخول هم صورت گرفته باشد) 45 روز عده نگه دارد.
د): بعضی از حقوق زوجه بر زوج در این عقد وجود ندارد و بالعکس.

متعه در نظر اهل تسنن حرام میباشد اما چرا من نمیدانم؟؟؟!!

ولی ادله ی اثبات آن را برای حق طلبان و منصفان میگزارم.

این تحقیق با سند تصویری از کتاب صحیح مسلم است!!

ادله اثبات در ادامه مطلب...

منصفان و حق طلبان حتما بخوانند!!

ادامه مطلب ...

میلاد موعود مبارک!!

فرخنده میلاد امام المهدی المنتظر الغریب (عج)

مبارک باد

چرا مسجد جمکران ساخته شد؟

«به نام خالق عشق»

پاسخ:

شب‌ سه‌ شنبه‌، هفدهم‌ ماه‌ مبارک‌ رمضان‌ 393 هجری‌،   در سرای‌ خود خفته‌ بودم‌ که‌ جماعتی‌ به‌ درِ سرای‌ من‌ آمدند. نصفی‌ از شب‌ گذشته‌ بود. مرا بیدار کردند و گفتند: «برخیز و امر امام‌ محمد مهدی‌ صاحب‌ الزمان‌  ، صلوات‌ الله علیه‌ را اجابت‌ کن‌ که‌ ترا می‌خواند».
 حسن‌ بن‌ مثله‌ می‌گوید: «من‌، برخاستم‌ و آماده‌ شدم‌» چون‌ به‌ در سرای‌ رسیدم‌، جماعتی‌ از بزرگان‌ را دیدم‌. سلام‌ کردم‌. جواب‌ دادند و خوشامد گفتند و مرا به‌ آن‌ جایگاه‌ که‌ اکنون‌ مسجد (جمکران‌) است‌، آوردند».
 چون‌ نیک‌ نگاه‌ کردم‌، دیدم‌ تختی‌ نهاده‌ و فرشی‌ نیکو بر آن‌ تخت‌ گسترده‌ و بالش‌های‌ نیکو نهاده‌ و جوانی‌ سی‌ ساله‌، بر روی‌ تخت‌، بر چهار بالش‌، تکیه‌ کرده‌، پیر مردی‌ در مقابل‌ او نشسته‌، کتابی‌ در دست‌ گرفته‌، بر آن‌ جوان‌ می‌خواند.
 بیش‌ از شصت‌ مرد که‌ برخی‌ جامة‌ سفید و برخی‌ جامة‌ سبز بر تن‌ داشتند، برگرد او روی‌ زمین‌ نماز می‌خواندند.
 آن‌ پیر مرد که‌ حضرت‌ خضر (علیه السلام) بود، مرا نشاند و حضرت‌ امام‌ (علیه السلام) مرا به‌ نام‌ خود خواند و فرمود: «برو به‌ حسن‌ بن‌ مسلم‌   بگو: «تو، چند سال‌ است‌ که‌ این‌ زمین‌ را عمارت‌ می‌کنی‌ و ما خراب‌ می‌کنیم‌. پنج‌ سال‌ زراعت‌ کردی‌ و امسال‌ دیگر باره‌ شروع‌ کردی‌، عمارت‌ می‌کنی‌، رخصت‌ نیست‌ که‌ تو دیگر در این‌ زمین‌ زراعت‌ کنی‌، باید هرچه‌ از این‌ زمین‌ منفعت‌ برده‌ای‌، برگردانی‌ تا در این‌ موضع‌ مسجد بنا کنند».
 به‌ حسن‌ بن‌ مسلم‌ بگو: «این‌ جا، زمین‌ شریفی‌ است‌ و حق‌ تعالی‌ این‌ زمین‌ را از زمین‌های‌ دیگر برگزیده‌ و شریف‌ کرده‌ است‌، تو آن‌ را گرفته‌ به‌ زمین‌ خود ملحق‌ کرده‌ای‌! خداوند، دو پسر جوان‌ از تو گرفت‌ و هنوز هم‌ متنبّه‌ نشده‌ای‌! اگراز این‌ کار بر حذر نشوی‌، نقمت‌ خداوند، از ناحیه‌ای‌ که‌ گمان‌ نمی‌بری‌ بر تو فرو می‌ریزد».
 حسن‌ بن‌ مثله‌ عرض‌ کرد: «سیّد و مولای‌ من‌! مرا در این‌ باره‌، نشانی‌ لازم‌ است‌؛ زیرا مردم‌ سخن‌ مرا بدون‌ نشانه‌ و دلیل‌ نمی‌پذیرند».
 امام‌ (علیه السلام) فرمود: «تو برو رسالت‌ خود را انجام‌ بده‌، ما در این‌ جا علامتی‌ می‌گذاریم‌ که‌ گواه‌ گفتار تو باشد. برو به‌ نزد سیّد ابوالحسن‌، و بگو تا برخیزد و بیاید و آن‌ مرد را بیاورد و منفعت‌ چند ساله‌ را از او بگیرد و به‌ دیگران‌ دهد تا بنای‌ مسجد بنهند، و باقی‌ وجوه‌ را از رهق‌   به‌ ناحیة‌ اردهال‌ که‌ ملک‌ ما است‌، بیاورد، و مسجد را تمام‌ کند، و نصفِ رهق‌ را بر این‌ مسجد وقف‌ کردیم‌ که‌ هر ساله‌ وجوه‌ آن‌ را بیاورند و صرف‌ عمارت‌ مسجد کنند.

اللهم عجل لولیک الفرج


دعا بفرمایید لطفا!!


برچسب ها:

آشنایی با مسجد جمکران.آشنایی با جمکران.عکس جمکران.آشنایی با مسجد مقدس جمکران.چرا مسجد جمکران ساخته شد؟.چرا جمکران ساخته شد؟.مسجد مقدس جمکران.نماز در مسجد جمکران.تصاویر مسجد جمکران.ملاقات با امام زمان.امام زمان.صاحب الزمان.امام مهدی (عج).امام مهدی (ع).چرا جمکران در قم ساخته شد؟.چرا جمکران در مکان کنونی واقع است؟.گروه مرصاد.گروه رزمی فرهنگی مرصاد.jamkaran pic.

رای برای خلیج فارس

«به نام خالق بی همتا»

چندین روز پیش یه جایی خوندم برید به خلیج فارس رای بدید اعراب جلو افتادند!!

الان 56 درصد رای به خلیج فارس دادن و حدود 44 درصد به خلیج عرب شما هم برین رای بدین این مقدار درصد اطمینان بخش نیست برین تا به امید خدا بتونیم از خاک ایران در فضای مجازی دفاع کنیم لینکش:

رای به خلیج فارس


حتما برید رای بدین!!

به امید خلیج پارسی سراسر زیبایی


برچسب ها:

رای به خلیج فارس.رای دادن به خلیج فارس.رای دادن به خلیج فارس برای حمایت.حمایت از خلیج فارس.سایت خلیج فارس.آمار خلیج فارس.خلیج فارس.خلیج فارس یا خلیج عرب.persian gulf.خلیج پارس.سایت حمایت از خلیج فارس.

تجمل گرایی چرا؟؟!!

«بسم الله»

ابتدا میخوام تجمل رو از دیدگاه خودم تعریف کنم، به نظر حقیر سروپا تقصیر تجمل، به معنی تغییر در رفتار های اقتصادی هستش و توجه نکردن به اینکه اولویت ها در زندگی چیست؟!

تجمل که جامعه ما سخت گرفتارشه گریبان بسیاری رو گرفته و موجب شده تا خیلی از نارضایتی ها پیش بیاد؛

ابتدا میخوام بگم که تجمل گرایی در ایران بسیار هست؛ در جامعه ما معیار فقر تغییر خیلی تغییر کرده!! برای مثال میگم تو حدودهای دهه 60 و 50 معیار فقر نداشتن یه لقمه نون تو سفره بود اما؟! حالا معیار 180 درجه عوض شده برای مثال الان کسی که کامپیوتر نداره فقیره!! البته هیچ کسی مانع شانیات نمیشه و باید میان آدمی که زحمت کشیده و کسی که کمتر زحمت کشیده فرقی باشه ولی این درست نیست که ما بریم تلوزیون 3D بخریم و یخچال یخ ساز سایبای ساید بعدش تو فکر نون شبمون باشیم!!

بیاید کمی برای خودمون اولویت سازی کنیم و خودمونو اذیت نکنیم!! البته همه اینا قبول که ثبات در نظام اقتصادی ما کمه ولی من مطمئن هستم باید کل جامعه رویکردش به اقتصاد تغییر کنه و دولت هم باید به سرعت کنترل اقتصاد رو بدست بگیره!!

در ضمن ما کشور جهان سومی هستیم و نمیتونیم به جهان اول نگاه کنیم و الگو بگیریم هدف اونه ولی بقول  معروف پله به پله(استپ به استپ) و باید دقت کنیم اقتصاد ما با کشور های جهان اولی برابری نمیکنه!!

و اگر یه جامعه، مثل جامعه ما دچار تجمل گرایی بشه ولی ندونه فکر میکنه خودش نیازمنده و اصلا به فقیرا دیگه کمک نمیشه خلاصه باید فاتحه کمک به فقرا رو خوند!! و اصولا این مشکل باعث کند شدن پیشرفت و شکوفایی کشور میشه!!

البته اگر اشتباهی در گفتار من میبینید بگید تا من روش فکر کنم و منم مثل دیگران انسان هستم و ممکن الخطا؛

درضمن اگر نظر بذارین بهتر میشه درد جامعه رو شنید و بررسی کرد!!

به امید اقتصادی پیروز با مردمی ایده آل گرا


والسلام


بر چسب ها:

اقتصاد ایران.نقش مردم در اقتصاد.نقش مردم در اقتصاد کشور.نقش مردم در اقتصاد ایران.تجمل گرایی.تجمل گرایی چرا؟؟.درد اجتماع.درد نظام اقتصادی ایران.تجمل در زندگی.تجمل در زندگی ایرانی ها.نظام بی ثبات اقتصادی در ایران.تجمل در ایران.زندگی تجملاتی.زندگی تجملاتی چرا؟.گروه مرصاد. گروه رزمی فرهنگی مرصاد.