❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

پروردگارا!!

خدایا!!

از تو میخواهم طبع ما را آن قدر بلند کنی که در برابر هیچ چیز جز تو تسلیم نشویم،دنیا مارا نفریبد و خودخواهی مارا کور نکند...

خداوندا!!

به من آن قدر توان بده که کوچکیه

خویش را فراموش نکنم و در برابر

عظمت تو خود را نبینم...

پروردگارا
!!

زندگانی مرادردنیا با بهترین نعمتهایت

آراسته کن و در آخرت دربهترین

غرفه های بهشت مسکنم ده...

پروردگارا!!

مرادر دنیا با بهترین بندگانت همراه

و همنشین ساز و در آخرت از یاران 

برگزیده ترین بندگانت قرار ده...

مهربانا!!

ازتو نیرو خواستم،تو مشکلات را جلوی پایم گذاشتی تا قویتر شوم!!

ازتو حکمت خواستم،تو مسائل بسیاری به من دادی تا حل کنم!!

ازتو شهامت خواستم،تو خطر را در مقابلم قرار دادی تا از آن بجهم!!

ازتوعشق خواستم وتو انسانهای دردمند را سر راهم قرار دادی تا به آنها کمک کنم!!

و امروز عاشق تر از هرروز دیگر،با تمام قلب پاک و جوانم فریاد میزنم!!


.:پروردگار مهربانم،دوستت دارم:.


نظرات 1 + ارسال نظر
فرح پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:28 http://farahbano.blogsky.com

خداوندا مرا آن ده که آن به.

جملـــــــــه ای بس زیباست!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد