❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

نرخ ارز و دلار

«بسم الله»

بالاخره وضع جوری شده که من مجبور شدم نظری کوتاه بدم در مورد موضوع ارز.

دیروز(چهار شنبه) دلار در حدود 4600 هم رسید، که اعتصاب بازاریان سبزه میدان رو در پی داشت؛ اما مسئله مهم اینه که الان بازار قفله،چفته و نه خرید میشه و نه فروش تعطیل!!

یعنی دلار حتی 5000 تومان که هیچ 50000 تومانم بشه بازم قفله و فقط پدر و مادر مسافر و خریداران عادی در خریدش در میاد!! ولی از راکد بودن کامل بازار هم اصلا نمیشه گذشت که بازاری ها اعتصاب کردن!!

من چند حالت رو میگم یکیش میشه بالاخره:1.اگه دولت توان شکستن داشته باشه2. اگه نداشته باشه و اوضاع از دستش در رفته باشه

اگه در توان دولت شکستن ارز باشه و دلیل افزایش ارز هم سیاست دولت باشه نرخ ارز کاملا میشکنه و به دلیل حرص و آز بازار به خاطر راکد بودنش شدیدا از تزریق ارز استقبال میشه و بازار به حالت عادی بر می گرده.

اگه در توان دولت نباشه هم که وضع معلومه میره تا ثریا و کسی هم جلو دارش نمیشه.

ولی من فکر میکنم دولت توانش رو داشته باشه و منتظر تا ولع مردم برا ارز زیاد بشه بعد تزریق کنه ولی در انتها میگم که و الله عالم!!

خدا کنه ارز برگرده و دیگه هم بالا نره!!


2am کنین لطفا!!
نظرات 2 + ارسال نظر
amk110 جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:34

سلام محمد جان
به این سایت هم سر بزن هر سوالی داشته باشی جواب داده میشه
همه دانشجو هستن
خوشحال میشم توی کلاس های که برگزار میشه ببینمت

http://jarfacu.com

سلام
چشم حتما...
بروی چشم
به ما بیشتر سر بزن

الــــــــــی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:09 http://goodlady.blogsky.com

و امروز فک کنم کلی شکست :)

آره منم فکر میکنم زیاد تر میشکنه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد