❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

شاهین نجفی اعدامی!!

شاهین نجفی، خواننده رپ که ید طولایی در خزعبل گویی و استفاده از کلمات رکیک و ناپسند دارد در تازه ترین اقدام خود، با انتشار آلبومی به برخی امامان معصوم(ع) و مقدسات دین توهین کرده است.

وی که در آلبوم جدیدش تصویری توهین آمیز از حرم مطهر امام رضا(ع) با پرچم همجنسگرایان و ... را درج کرده است با خواندن اشعاری بسیار ناپسند و دون شان اهل بیت به امام علی النقی(ع) و ... توهین می کند.

حکم ارتداد شاهین نجفی توسط آیت الله صافی گلپایگانی+سند
متن استفتاء:

"س.بسمه تعالی متاسفانه چند وقتی است که عده ای اجیر شده اند که عمدتا از ضد انقلاب خارج کشور می باشند،بر روی فضای اینترنت در سایت ها و وبلاگ خود ، به راحتی به امام مظلوم ما امام هادی علیه السلام اهانت و جسارت می کنند(طراحی ،جک ،کشیدن کاریکاتور، فحاشی ،دروغ بستن و...)حکم این افراد چیست ؟

ج.چناچه اهانت و جسارت به حضرت نموده باشند ،مرتدند.والله العالم ."
در صورت مسلمان بودن به ادامه مطلب بروید....

شاهین نجفی و ناشرین آلبوم محکوم به اعدام می باشند

در این وبلاگ که خود را کمیته شناسایی و مجازات در خارج از کشور معرفی میکند نوشته شده ایت:
به اطلاع مسلمانان مقیم آلمان میرسانیم خواننده هتاک "شاهین نجفی" با تولید یک آلبوم موسیقی به مقدسات امت اسلامی توهین کرده است.

از مسلمانان آلمان و دیگر ممالک جهان می خواهیم تا در هر مکان که شاهین نجفی و هر ناشر اینترنتی و غیر اینترنتی که به پخش آلبوم توهین آمیز کمک کرده اند را یافتند، سریعاَ آن‌ها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است ان شاء الله.

ضمناَ اگر کسی دسترسی به "شاهین نجفی" و "مدیران سایتهای رپ" دارد ولی خود قدرت اعدام آنها را ندارد، آدرس محل سکونت و اطلاعات کاملشان را در اینترنت منتشر کند، تا مردم ایشان را اعدام کنند.


سایت شاهین نجفی هک شد + سند
پس از توهین شاهین نجفی که حکم ارتدادش توسط آیت الله صافی گلپایگانی صادر شد به حرم ائمه و امام هادی و امام زمان(ع) گروه جهاد مجازی سایت این فرد را هک کرد …

منبع
کمیته شناسایی و مجازات در خارج از کشور - سایت شاهین نجفی هک شد + سند

تقدیم به شاهین نجفی مرتد و واجب القتل


اما ما موجیم که آسودگی ما عدم ماست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد