❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

تا کنکور نیستم!!

«به نام حق»

من بدلیل کنکورم که در 3 شهریور هستش نمیتونم تا اون موقع وبلاگ رو آپ کنم، امیدوارم معذرت خواهی من رو پذیرا باشین!!

ان شاء الله بعد کنکور بادست پر، در خدمتتون حاضر میشم!!

در ضمن برا قبول شدنم اگه دوس داشید دعا کنید!!

دعا کنیدا( یادتون نره )!!

نظرات 6 + ارسال نظر
amk110 جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:38

محمد جان انشالله موفق باشی

سلامت باشی ،مخلصم شما دعا کن بقیش با من!!
ایشالله اومدم مطالب توب میذارم کیف کنی!!
یاعلی

سربازان ولایت پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:10 http://sarbazan0velayat.blogfa.com

سلام یه ختم قرآن ویژه ماه مبارک رمضان دارم خوشحال میشم تمامی کسانیکه این پیام را میخونند با اعلام حزب منتخبشون در این برنامه با نیت تعجیل در فرج امام زمان عج و شادی ایشان و سلامتی تمامی بیماران و عاقبت به خیری همه و رسیدن به نیت های پاکتون ما را همراهی و همیاری نمایید
با تشکر التماس دعا و
یا علی

سلام علیک دوست هم سنگری!!
متاسفانه وقتمون برا خدا کم شده!!
ان شاء الله بعد کنکور حتما همکاری میکنم!!
بازم ممنون!!
بروی چشم، محتاجیم به دعا!!
یاحق

firoozwp جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:03 http://montazeran-karaj.blogfa.com

سلام.
ایام بر شما تسلیت باد.
موفق باشید و پیروز
اگر دوست داشتید جزو دوستان ما باشید.
ما منتظر شما منتظر واقعی هستیم.
پرنده آفرینش
http://montazeran-karaj.blogfa.com

علیک السلام
ایام قدر بر شما هم تسلیت باد.
ممنون بازهم به ما سر بزنین!!

قبیله منتظر شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:38 http://www.qm313.com

سم رب المهدی
با سلام
در قدم اول قدر دانی میکنیم بخاطر محتوای با ارزش وب شما
از وبسایت رسمی گروه قبیله منتظر دیدن کنیدو ما را در راه ترویج فرهنگ شیعی انتظار همراهی فرمائید.
هدف گروه قبیله منتظردراین برهه زمانی حساس که دشمنان دین از هر طرف به طور ازادانه کفروبی ایمانی را ترویج میکننداشنایی مردم با علائم حقیقی مهدویت ورسیدن به این ایه گرامی که میفرماید ان الارض یرث ها عبادی الصالحین(زمین را بندگان شایسته من به میراث می برند) میباشد.
به همین جهت از شما دعوت به عمل می اید تا در تالارهای گفتگوی انجمن قبیله منتظر ثبت نام و شرکت کنید و با توجه به تخصص و تفکر خود نظرات و مطالب سازنده عکسها کلیپها لینکها ی خود را در مباحثی پیرامون مهدویت ظهور فراماسونری اخرالرمان شیطان پرستی اسلام تشیع و فرقه های انحرافی جنگ نرم و ... بازگو بفرمائید و باعث رشدانجمن های مهدویت شوید تا هر چند کوچک زمینه ساز ظهور و خواری در چشم دشمنان اسلام باشیم
منتظر حضور با ارزش شما هستیم
ضمنا در صورت صلاح دیدبرای ترویج فرهنگ انتظار لوگوی ما را در وب خود قرار دهید
حضرت امام صادق میفرمایند:اگرکسی از شیعیان بمیرددر حالی که منتظر امر(فرج)باشد همانند کسی است که در کنار قائم (ع) و در خیمه اش بوده است.....(بحارالانوار.ج52.ص126)
....وحال انکه تنها راه نجات ظهور است!!!!
التماس دعا
گروه قبیله منتظر
www.QM313.com
سامانه پیام کوتاه 30008800444313
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه

سلام به شما
خواهش میشه!!
ولی انصافا دمتون گرم اگه اینو برامن تایپ کردین!! خداخیرتون بده!!
نگین چرا تایید کرد خواستم یخده ثواب کنیم!!
باز هم بما بسرید!!

یک آزادی خواه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 http://www.1azadikhah.mihanblog.com

سلام محد جان.خوبی؟

داداش،جواب سوالات رو دادم،فقط هم بلدی اطلاعات بگیری

به این لینک ها مراجعه کن:

http://1azadikhah.mihanblog.com/post/comment/40

http://1azadikhah.mihanblog.com/post/comment/1

برگشتنت رو تبریک میگم.انشا الله در کنکور هات و زندگیت موفق باشی.منتظرت هستم

علیک السلام
شکر خوبم، بله خب دو تا گوش دارم یه دهن!!
رفتم خوندم
مرسی ممنون
شماهم موفق باشی!!

یک آزادی خواه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 http://www.1azadikhah.mihanblog.com

سلام برادر.خسته نباشی.

خوب بگذار کمی قلدری کنیم ببینیم مثل بعضی ها که قلدری میکنن و فکر میکنن که جواب میگیرن،قلدری ما هم جواب میده.

آقا چرا وبلاگت رو به روز نمیکنی؟ مگه مردم بیکارن بیان وبلاگ تو و هی ببین نوشتی برای کنکوری که یک ماه پیش تموم شده نیستی و و مطلب نمیگذاری؟

من این حرفا سرم نمیشه،یک مطلب جدید میای و میگذاری الان والا اقتل،یقتل،اقتال. ( جهت اطلاع آگاهان به مبانی حقوق قضایی گفته میشود که این تهدید کاملا مبتنی بر شوخی بوده و فاقد هر گونه استناد قضایی است و هیچ وجهی ندارد و درج شکلک خنده جهت اثبات طنز بودن آن است).

خوب دیگه،یک آپ بزن به قول بچه ها گفتنی.

موفق باشی

سلام داداش،خداقوت سلامت باشی
موضوع اینه که سفرم(آخه کنکور سخت بود سفر لازم بود!!) ولی الان یه جوری آپ میکنم!!
شما ببخش،چشم حتما آپ میکنم اصلا یه دونه صفحه خالی میذارم!!
سلامت باشی
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد