❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

اجلاس و جاده های توپپپ!!

ابتدا سلام

من خیلی معذرت میخوام از دوستان که اذیت شدن ولی انصافا وقت نبود و نشد مطلب بذارم!!

الانم تو سفرم از تو کافی نت مطلب میذارم.

آقا ما رفیم سفر(جاتون خالی) عجب جاده هایییییییی!!

واقعا عالی!! یکه یک توپ آقا من که کفم بریده بود!!

جاده قم شده بود عینه آینه!! با 120 تا که میرفتی انگار به جاده فحش میدادی!!

ای کاش این همه که به این سران کشور ها، مسئولین اهمیت میدن به مردم اهمیت بدن!!

آقا دم محله ما تا ساع 11 شب در حال جوشکاری بودن!! داشتن جای بنر درست میکردن!!

خلاصه کلی خرج و اینا شد!!

من از جادش که راضیم!!

بالاخره تهران رو یه بار کاملا تمیز دیدم!!

ما که لذت بردیم از تماشاش!!

این مطلب هم برا آپ کردن گذاشتم و الا من مطلب به درد نخور نمیذارم؛ان شاء الله که استفاده ببرید.

و السلام

نظرات 1 + ارسال نظر
امین شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 http://frankly.blogsky.com

من عاشق اون تبلیغ ژل حجم دهنده لب بالای وبلاگت شدم :))

اولش که سلام!!
خب به ما که ارتباطی نداره ولی خب کلیک کن ثواب داره یه پولی به بلاگ اسکای برسه!!
در مورد مطلب یه نظر میدادی بیشتر حال میکردم!!
بازم بیا تا تبلیغ ‍‍ژل لب رو ببینی!!
اگه ندیدی رفرش بزن بازدید ما هم بیشتر میشه!!
عجب!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد