❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

تفاوت خوراک انسان و خر!!

«به نام حق»

من طی سفری که به شهرستانمون داشتم، شبکه استانی آفتاب(مرکزی) رو نگاه میکردم یه روز به صورت اتفاقی دیدم بحث کشاورزی هستشو آقای رجایی(نماینده مردم مرکزی)  که عضو کمیسیون کشاورزی مجلس هم هست داشت صحبت می کرد من یه مقدار از حرف هاش که مهم تر بودن مینویسم:

قیمت گندم پارسال===>400 تومان. امسال====>420 تومان. افزایش====>20 تومان!!!!

بعدش گفت: قرار بود دولت 150 میلیارد تومان رو برای افزایش قیمت گندم صرف کنه؛ولی به جای اون الان 160 میلیارد تومان گندم وارد شده!!!(اینست خودکفایی!!) و الان هم گندم ها به سیلوی دولتی ریخته نشدن و اکثرا در آخور گوسفند و گاو هستش!! وجالبتر اینکه: بسیاری از گندم ها به صورت قاچاق وارد افغانستان و عراق و کشور های همسایه میشه!!

من دیگه کپ کردم!!! به داییم که کشاورزه گفتم:گندم رو برا چی میریزین برا گوسفندا؟؟!!

جواب داد: یونجه  600 تومانه!!!!!!!!

گندم=420 تومان!!

یونجه=600 تومان!!!

تازه گندم وارداتی حدود 550 تا 600 تومان قیمتشه!!!!!!!

الان دیگه شرم نمیکنم بگم خوش بحال خر!!!

رفتم به خره بگم خوراکت گرون تر از ما شده، ترسیدم بمیره اونوقت خر هم گرون شه!!(بذار یه آگهی هم بزنم!! خر جوان===> سفید مایل به خاکستری==> فقط هم یونجه خورده!!===> سم خر هم 80% چیزی کار نکرده==> فروش به دلیل تغییر شغل!!!)

یه چند بیت شعر طنز هم ببینین:

خرج خر شد به از انســان هـــایمان/یـــونجه رفــت  در  آرزو  مردم هــــایمان

یـــونجه گران شده  آی  ایـــها  الناس/یــونجه رفتـه در  خــواب  مـــشه عبــاس

درآخر خرج انسان وخر جابه جاگشت/آهای مردم نخندید یونجه پر بها گشت

حالا من نخواستم بگم گندمه از اون کشور گندهه که همش بهش مرگ میفرستیم میاد!!!

حالا نمیخوام بگم همین گندم که مفت میخرن میره رو نون که میشه 150 تومن!!

البته کشاورز های ماهم حرفه ای شدن گندم میریزن خر و گوسفند هم رشدشون بیشتر میشه و هم ارزون تر در میاد!!

لینکش هم بذارم شبهه نشه: لینک

خدا رحم کنه!!

2آ کنین لطفا!!


برچسب:

قیمت یونجه،قیمت گندم،واردات گندم،کمیسیون کشاورزی مجلس،واردات گندم،سیلوهای گندم،خرید گندم،فروش گندم،خبر در مورد گندم،طنز در مورد گندم،گرانی آرد،ارزانی گندم،آقای رجایی،نماینده مردم مرکزی،گندم،یونجه،قیمت دولتی گندم،قیمت وارداتی گندم،اعتراض به مسئولین،گروه مرصاد،گروه رزمی فرهنگی مرصاد،mersad group.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد